18.9.11

Tema perkahwinan = PUTIH vs MERAH

Assalamualaikum dan salam satu Malaysia.....

Entah apa kena ngan aku sekarang ni, orang tengah dok stadi untuk final exam aku plak dok menggatal sangat nak update blog je memanjang...ape2 pun korang kena berterima kasih dengan aku sebab aku telah meningkatkan aura kepada blogger2 di luar sana supaya sentiasa berblogging macam aku nih....HAHA :)

Straight to da point ke tajuk asal....disebabkan aku suka nak buat entry sejak 2 menjak ni...berpuluh2 entry dalam satu hari...kali ni aku nak ceciter tentang Tema perkahwinan. Eh...asyek cakap pasal kawen je aku sekarang ni..al maklum la gatal sangat nak kwen kan hehe...

Kalau before ni aku ade jugak citer pasal kawen..dan nampaknya ramai yang suka baca entry tu...aku rasa bangga sangat sikit..kalau macam tu..lepas ni aku nak citer pasal kawen jelah memanjang..jom tite main tawen2 ! 

Baeklah..menurut title yang ditujukan...Putih Vs Merah ? Ape tu? tu adalah tema yang aku nak..bukan korang nak..aku yang nak okeh !

Cuba korang bayangkan kain berwarna PUTIH dilimpahi dengan bunga MAWAR MERAH...chantekk kan?


*Indahnya mawar merah fresh*

Ni antara picture bunga mawar yang sungguh cantek bila dicantumkan together-gether yang aku ambek dari google image. (sila taip bunga mawar merah anda akan jumpa di google image) heheeee :))


2 picture ni plak antara hantaran yang orang punya aku ambek dari google image jugak...hanya sebagai example semata-mata...


cantik kan pelamin nih..tapi aku lebih suka lebih kepada warna putih :)


Haaa...ni lagi cantek...just simple..sedap dipandang..bukan sedap dimakan :)

Apa yang aku nak just simple thing. Memandangkan sekarang ni aku sangat sebut pasal kawen, sebab tu aku suka sangat nak buat entry pasal apa yang diimpiankan aku nihaaa....kita cuma mampu merancang...Tuhan yang tentukan segala-galanya :)

No comments: