13.9.11

Finally i'm FREEDOM from FInal Project

leganya rasa....huh ! -_-"
tu jak yang dapat diungkapkan lepas habiskan presentation final projek semalam...
malam before nak presentation tuh memang tak tentu arah langsung...
siyes !
stress ade...
tension ade...
risau ade..
memang rasa nak gila je....huh !
nasib bek dah abis dah kan...
lepas dah ketensionan aku selama bebrapa bulan nih...
lepas semua dah beban aku...
aku lega sesangat tau...
lega sangat2..
habis je presentation semalam aku rasa nak bagitau kat dunia yang aku baru habis final projek presentation...
haha...
giler kan...
ape tak nyaaaa....
satu sem nih kan...
memang tension habis aku...
masa tak cukup...
duit tak cukup...
hilang cam tu je...
nasib bek sem ni pendek..
klau tak gila dah ni...]
anywayyyy....minggu depan aku nak FINAL EXAM :))
wish me luck okeh !

p/s : nak update blog pun sekali stahun je dapat nih...sebok je memanjang...kesiannye :'(

No comments: