21.9.11

Ini bukan tipu..ini kenyataan..ini bukan gurauan..anda lihat sendiri...!!

Salam u ollss.... Actually, hari ni dah paper kedua final exam. Langsung xde gap...esok nasib baek dapat bernafas lagi, kalau tak xtau ape nak jadi kan. Entah nak cakap semangat ke tak aku pun tak tahu final exam kali ni. Sekejap semangat...sekejap tak...sekejap malas..sekejap rajin...adakah ini memang sindrom yang dialami oleh student kalau menjelang final exam ? jawab jangan tak jawab..



Ataupun kena ngan sindrom kucing pemalas? -_-"


Hmmm..eh, terlebih cerita la pulak..Tujuan and function utama entry kali ni sebab aku nak menunjuk-nunjuk. Nak menunjuk-nunjuk sekali sekala pun takpe lah kan. Haha ( gelak sinis sat! ).... Bukan ape, aku nak bagi semangat sikit kat diri aku sendiri nihaaa....biar sedar sikit tengah final exam ni, ni tak dok mencanang citer orang je dalam blog. Hehe...

Ok..korang nak tahu satu perkara x? Aku just nak bagitau ni yannnggg,.......

sebenarnya...

tadi lepas habis exam aku ngan membe2 aku dok ke hulu hilir tengok carry mark kitorang..Alhamdulillah carry mark aku semua tinggi..Kalau aku study betol2 untuk final exam ni dah boleh dapat A dah. Tapi memandangkan kemalasan melanda diri A tu cuba menjaohkan diri dari aku ! Baiklah..sebenarnya aku nak bagitau yangggg...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Aku dapat 100% markah...hehe :)


 See?
ini bukan tipu..tapi ini kenyataan..hehe :)
So, kepada adik2 di luar sana...di mana ada usaha, di situ ada kejayaan okeh ! Belajarlah rajin2..dah besar nanti dapat keje baik2, bagus2....hidup pun senang :)

Sekian, terima kasih kerana sudi membaca !

No comments: