28.9.11

Nak share apa yang dibaca pagi2 bangun tidor..

Selamat pagi dunia....syukur alhamdulillah sebab masih diberi kesempatan untuk melihat dunia pada pagi ni. Korang sihat ? Kalau tak sihat lantak korang lah pergilah makan ubat. Hamboi, baiknya aku pagi2 camni caring dengan korang. Pagi ni aku nak sharing is caring dengan korang. Tiap2 hari, bangun pagi, kalau aku on9 laman web pertama yang aku bukak Harian Metro. 2nd Facebook. 3rd Blog terchinta ni. 4th Yahoo emel aku. Tu lah rutin harian aku yang wajib dibukak setiap hari. Ok, mengenai harian metro ni, aku agak terpikat dengan tajuk hari ni yang bukan utama iaitu.......



isk3...kesian betul baby ni kan..nasib baik dye selamat..alhamdulillah...



Subhanallah...inilah bukti kejadian dan ciptaan Allah yang Maha Agung....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
dan berita last sekali.....


Tiada kena mengena dengan yang masih hidup ataupun mati :)
hehe...aiii memang minat sangat Aaroon Aziz ni...Nak tengok wajah cool Aaroon Aziz sefamily ?



Bahagia je family diorang kan ? Ada korang tengok diorang ada kontroversi keluarga ? xde kan ? Ade korang dengar kontroversi curang2 dalam family ni ? xde kan ? Sebab tu la aaiii minat sangat dengan Aaron Aziz ni. Anak2 pun dah besau panjang...Alhamdulillah...aku doakan family diorang ni bahagia selalu di dunia dan di akhirat..Aminn...



Terima kasih sebab sudi membaca :)



No comments: