18.9.11

Entry khas untuk kawanku yang baru bertunang hari ni...


Rasa terharu..sedih dan pilu melihat bahagianya pasangan ini yang merupakan sahabatku. Semoga hubungan mereka berdua kekal hingga ke akhir hayat. Aminnn. Tanggal 18 September 2011, mereka telah selamat ditunangkan di kediaman kampung pulau Igan. Macam tak percayakan...dulu, ayah dan ibu pihak lelaki adalah cikgu kepada pihak perempuan (kawan aku). Sekarang dah bakal menjadi ibu mertua dan bapa mertua. Hehe...x rasa janggal ke cah ?

To my friend : Ecah ( Nur Aisyah),

Hope u will be happy with ur fiance..
x lama lagi bakal menjadi suami isteri pada 28 November 2011..
Wow ! rasa macam semalam je kiter kat sekolah menengah sama2 kan :)...
Anyway...kau naek pelamin dulu dari aku.....Yes :p

( Sori copy gambar tammmpa kebenaranmuuuu )
:p


*Bagai pinang dibelah dua, sama baik, sama padan*






*jangan jeling2..jangan pandang2 :)*



*Alololooooo...janganlah sedih2 di hari bahagia ni :)*


* Semoga cinta kalian berdua indah dan unik seperti mawar ungu yang melambangkan simbol kesempurnaan dari pesonanya.. *

P/s : Selamat bertunang sahabatku Aisyah dan tunangannya Azman...semoga kalian bahagia hingga ke akhir hayat..Aminnn :))

7 comments:

cYmA hAsYimA said...

best!!! hahaha.. kak ika.. best!!

ieyka_Nz said...

hehe.....shima....apa yg best ? huhu...

cYmA hAsYimA said...

best g gaya.. haha.. cun..

ieyka_Nz said...

sama cute sama padan kan? hehe...

cikgu azman said...

tq :)

ieyka_Nz said...

Eh..eh...Cekgu Azman datang komenlah :) hehe..

Anonymous said...

baru engok gamba towk..lamak juak carik..semoga sampai ke anak cucu...from (PERAPI)