10.10.11

Aku nak shopping ONLINE. Mintak Duet !!

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada pembaca Blog ieyka_Nz :) Title entry pun dah baca kan ? So, bagi duet kat aku sekarang ! Bank in je ke maybank aku kan senag citer.. senang je nak mintak duit kat orang kan ? ingat duit jatuh dari langit camtu je ke ? Kene usaha la kalau nak duet ! Menabung ke, berbusiness ke, siar iklan nuffnang & churp2 ke. Hikhik.

Memandangkan sekarang aku tengah free sampai bulan February tahun depan..dats mean aku boleh on9 24/7. Dalam kata lain 24 jam 7 hari. Haha. Gila ke ape !? Kalau dah on9 24 jam tu mula lah tangan ni nak menggatal-gatal nak carik duet + searching2 barang2 yang menarik minat. Bila dah jumpe, pergghhh..tak hengat dunia langsung ! Orang dok mesej & kol pun tak dipedulikan. Memang shooopaaahorlick betol la aku ni. Memang tak dinafikan aku ni kaki bangku shopping ! Alahai...perempuan oh perempuan. Nafsu ko memang banyak lah !!

Sekarang kan..sekarang kan...sekarang kan...sekarang kan...Aku nak beli yang tu...yang tu...eh bukan, yang ni..yang ni...eh bukan, yang satu lagi tu..yang tuuuu...Jom terjah barang yang aku nak tuuu..nak niii...hikhikzz :)

Sebelom korang terjah menerjah, if korang berkenan jugak, just klik je picture tu, korang akan diterbangkan ke website ompunya kedai. Hehe :)

EpicAgora Lens









♥ BUBBLE LENS 16MM RM35 BUY 4 FREE 1 ♥



Cantikkan ? Kenapa saya pilih lens ni ? Sebab, murahlah.Hehe. Memang murahlah tu dah dye nak bagi free 1. Tapi kan..tapi kan...aku nak sangat lah lens ni, alaaaa...tak banyak punn, sekurang-kurangnya 6 jelah maksudnya semua lens atas nilah..Hehe. Wahai duet, muncullah kau didepan mataku sekarang. Nanti laju2 aku pegi order. Aku minat lens ni sebab abang aku yang mempengaruhi aku. Aku tak salah. Langsung tak salah ! Walaupun koleksi lens aku agak sedikit, ada 3 je sekarang. So, nak tambah lagi untuk simpanan masa hadapan. Harap2 dapat beli.

P/s : Jom lah ramai2 pegi EpicAgora Lens ni. Murah je siap bagi free kalau beli 4. Then, postage dah termasuk dalam harga tu. Don wori be hepi.

Klik EpicAgora Lens ni untuk terjah menerjah. Actually banyak lagi koleksi lens dye, tapi maklumla aku ni budak baek tak nak demand manyak2 ma...(walhal dalam hati nak rembat semua je)


Girl Blog


RM25


RM32.50


RM22.50


RM22.50


RM23.50


RM23.50


RM25.00


RM25.00


RM24.00



RM21.00

Baju couple pun ade. Cute-cute je :)

RM50.00


RM50.00


RM55.00


Rm45.00
( Eh, yang neyy nak ke boypren aku pakai ? )

Tuan punya kedai ni memang menggoda jiwa aku betol la. Semua picture baju2 ni aku nak SEMUA. Semua okeyy, bukan 2, bukan 3..aku nak jugak. Bila la agaknya dapat aku belikan ? Harga pun berpatutan je. Tak macam kedai laen sampai 4,5 ribuuu...yang ni dah cukup murah dah bagi aku. 20 lebih K je. Siyes aku nak jugak baju2 ni. Penat aku dok kempunan je nengok :'(


KARA Shoes



Sejak zaman habis belajar ni, tetibe je aku nak try pakai kasut comeyy neyy. Before ni aku memang tak suka pakai kasut camni sebab boleyy melukakan kukukakikuuuuu...hehe. Habis merah2 kat blakang tu nanti. Tapi kan, aku nampaknya dah mula menapak ke bidang fashion kasut ni. Aku try je beli satu kat Vincci haritu. Then, macam best je aku 1st time guna balek kampung haritu. So, terjebak la jawabnyaaaaa.


Shawl


Shawl ni aku sukerrr. Simple je & senang nak guna. Kan sekarang musim Shawl. Merata tempat dah orang guna fashion tudung sekarang ni. Harga pun murah je rm10 je. Aku dah rembat 6 kaler. Shawl ni tengah on da way menuju ke rumah aku. Hehe :)



Yang neyy pulak shawl dari RADIUSITE. Tapi agak mahal jugak shawl ni.Tapi cantik. Simple je. Tapi apakan daya duet tak cukup nak rembat. Maybe high quality sebab tu mahal.

Shawl aku memilih sikit, kekadang aku pegi beli kat tempat ni, kekadang beli tempat tu..ikut suka hati aku je. Kalau berkenan rembat terus. Kalau nampak yang murah teruslah nak borong manyak2, lepas tu tak dipakai. Memang membazir -_-" sob2 !

Skirt Lycra


Haaa...skirt ni ramai dah orang guna sekarang. Macam2 dah fashion sekarang ni kan. Aku nak jugak try. Aku dah beli dah, Hikhik..dah ada kat aku sekarang ni. Murah je, RM45 termasuk pos. Aku sekarang nak cari baju yang sesuai pulak nak guna ngan skirt ni :)


p/s : Perempuan memang banyak nafsu kan ? nyata dan ternyata. Hehe. Peace !

Terima kasih sebab sudi membaca.

No comments: