8.10.11

Rambang mata lagi untuk Raya Haji akan datang...

Hai korang semua. Sihat ?

Aku tak sihat sebab mata dah jadi rambang bila nak naik haji ni. Eh, bila nak raya haji. Nak baju itu lah..baju ini lah...hmmm...sebab tu lah mata jadi rambang. Aku nak baju kurung neyy, cantek and simple je. Suker giler2. Bila la agaknya dapat beli kan ? Yang hari tu lom beli lagi, muncul lagi barang baru yang nak dibeli. Perempuan oh perempuan :)


RM150.00


RM150.00


RM135.00


RM135.00


RM135.00


RM145.00


RM145.00

Cantik sangat lah baju2 ni. Aku rasa nak beli semua je lah. Kalau ada dermawan nak bagi aku duit tu, bank in jelah keyy. Haha..

Bui bui ~~

P/s : Mintak jasa korang menderma kat aku denga KLIK iklan kat sidebar ni agar aku dapat tunaikan impian aku memiliki salah satu baju di atas :)

Terima kasih sudi bertandang :)






No comments: