16.10.11

Terlalu obses dengan H.A.N.D.P.H.O.N.E

Sekarang neyy kan, merata2 orang guna handphone canggeh2. Sampaikan kanak2 yang baru setahun jagung pun da pandai guna. Okeyy, itu tipu. Dah menjadi trend sekarang neyy kan pakai TOUCH screen tuh. Sampaikan ada yang sanggup guna duet PTPTN ( aku takde PTPTN, so jangan tuduh aku plak :) ) tu semata-mata nak beli HP ! isk isk isk..korang neyy kan, berpada-padalah, takyah nak nunjok2 dengan orang korang guna HP mahal2..takde maknenyerr. "Sesal dahulu pendapatan, sesal kemudian tiada gunanya" - HP canggih, tapi takde kedit. HP canggih, tapi hidup berhutang. So, renung2kanlah.

Okeyy, malas nak potpetpotpet...aku nak kasi tunjuk lu olang punya HP, lu olang gila2 sama itu HP ya !


Motorola Atrix


Samsung Galaxy S2


Sony Ericsson Xperia X10

iPhone 4

Blacberry Torch


Dah tengok ? Itulah yang menjadi kegilaan orang ramai sekalang neyy. Kalau aku, aku tak demand & minat sangat ponn. Kalau yang berkaitan dengan HP, aku just lebeyy suka yang simple n best je. Yang penting kamera pixelnya mesti besarrr sebab aku suka ambek gambar. Game mesti best. Tu jelah. Tapi bila dipikir-pikirkan, aku suka bergambar, so, aku plan nak beli kamera jelah. HP aku takesah sangat. Aku plan nak neyy je.....boleyy kan :))



Hehe..hope i can get this one ! Yeahh..

Lepas usha2 kamera, lepas fikir masak2, best jugak kan klau ade kamera sendiri. Takyah aku nak pinjam2 dengan ayah aku lagi. Hehe...jom usha2 kamera. Apa yang penting pixel mesti besar, dan yang terutama kaler PINK okeyy.

Kamera Sony Cybershot DSC-W350D

Perghh..terbaiklah kamera neyy. Aku nak kamera besa2 jerrr. Takdelah sampai nak kamera yang besau2 tuh. Cute2 camneyy pun cantek kan. Senang nak bawak kemana-mana. Korang tahu tak price kamera neyy ? Cepat bagitau, nanti aku simpan duet nak beli :)

terima kasih sebab sudi membaca :)

No comments: