31.10.11

Aku rasa nak membebel malam malam...

Assalamualaikum :')


indahnya duduk kampung macam neyy kan. aku sekarang ponn dudok kampung gak. sunyi sepi , udara segar dan nyaman dihirupp kencang. bunyi bising memekak keta + moto lalu lalang hilang macam bersahaja. tidak seperti di bandar yang riuh rendah mengalahkan ayam bertelor sekampung. ayam dekat kampung lagi tak seriuh macam tuh.

entah kenapa rasa nak membebel je malam neyy. mungkin sebab gara gara takda apa yang nak dibuat sebab rumah dah sunyi sepi macam satu orang pun takda kat kampung neyy. mungkin disebabkan ada orang meninggal di kampung aku baru baru tadi selang 2 , 3 jam yang lepas. tambah pulak dengan kejadian yang aku dengar ada seorang hamba Allah neyy terlajak dengan lorinya masok ke dalam sungai rajang depan rumah aku dekat feri nak balek ke Matu. kesimpulan, kejadian bukan depan rumah aku. sungai depan rumah aku sebagai example semata mata. dan, mangsa masih belom ditemui hingga sekarang. menurut khabar, esok akan disambung semula pencarian mangsa tersebut. hati tersentuh mendengar. kesian. ada hikmah di sebalik semua kejadian.

picture : sumber google

dan...apabila tengah busy melayan pesbuk, tiba2 ternampak sesuatu yang berkaler pink terang telah menarik minat untuk di klik. ituuu dia... santekkknyaaa heel neyy. tiba tiba rasa minat nak pakai pulakkk dahhh..okeyy, napsuu perempuan dah muncoll dahh..

picture : sumber facebook

pesanan untuk wanita2 di luar sana. ingatlah, aurat mesti dijaga. kesian ayah kita nanti. penat lelah ayah ajar baek baek, korang plak heret ke neraka. hmmmm.. renung renungkanlah....


Sekian, terima kasih sebab sudi dengar bebelan saya :')

No comments: