1.11.11

Cinta memang banyak ragam...

Assalamualaikum :')
cinta remaja kebanyakannya mengikut napssuu semata mata. ini adalah fakta fakta yang dibuat aku sendiri. betol. ini bukan mainan semata mata. cuba korang tengok banyak kes buang bayi sekarang neyy. semua ni gara2 cinta nappssuu remaja zaman sekarang. napssu tak dikawal dengan betol. kalau inginkan cinta yang sejati, takpayah nak rush2, nak pegang2, nak 24 jam dekat dimata dekat di hati. biarlah takdir yang menentukan segalanya. setiap manusia akan mendapat jodoh. insyaAllah ^^


inilah yang dinamakan cinta sejati. cinta sampai ketuaa. barulah romantik gituuu. biarlah saling memahami. jangan nak cemburu buta bagai. jangan nak dengar fitnahan orang lain yang boleyy menjatuhkan kebahagiaan kita. ingat tuh !


cinta zaman kanak kanak cinta monyet. monyet lagi tak becinta. hehe~  agak mustahil kalau kecik ekcik sudah berperasaan. perasaan itu hanya suka. bukan cinta.


memang indah bila bercinta. semuanya indah belaka. yang pahit pun jadi manis. senyuman sentiasa terukir bila teringat orang yang dicinta. tapi kenapa aku tidak ? sebab ? sebab aku jenis yang tak pentingkan cinta lebih dari segala gala. aku lebih pentingkan masa depan aku sendiri daripada pikir tentang cinta yang tidak akan kemana. yang tidak akan memberi masa depan aku cerah. aku becinta dengan perasaan yang cool saja. poyo~~


hmmm...ni dah kes angau yang terlampau disebabkan cinta. becinta biarlah bepada pada. bahaya kalau dah angau macam neyy. macam macam boleyy tejadii.


Sekian, terima kasih dengar bebelan saya petang2 camneyy :')

No comments: