25.11.11

Cemburu sampai tak buta buta

Assalamualaikum 



Cemburu bukan sebarang cemburu. Bukan cemburukan si jejaka yang belakon dalam sinetron Nada Cinta, Randy Pangalila bergandingan dengan si Elfira Loy yang kecik kecik cantek sama padan seperti dalam gambar. 

Tapi...

Aku cemburu bila tengok orang kawen !

Okeyy , sangat memalukan diri sendiri sebab sah sah akan dicop pembaca "gatai bebeno bebudak nih" !

Dengan slamba aku akan menjawab balek " ada aku kesahhh ? "

Musim sekolah memang sudah termaktub dalam perlembagaan perkahwinan bahawa orang akan berebut rebut memilih tarikh untuk berkahwin. Bila tiba saat orang membaca akad nikah, dengan serta merta hati pun turut berdegup kencang mengalahkan si bakal yang berkahwin. Bila dah perasaan jadi macam tu , perasaan nak kawen membuak buak la pulakkk dahh....

Adusss ! Maksudnya kena cepat cepat kawen la neyy . Haha..

Nampaknya, bagi mengelakkan perasaan ini berlaku , tidak boleh terlalu kerap melihat orang berkahwin. Nanti hari hari mintak nak kawen !


Sebelom mengundur diri...

Nak RM100 cash ? KLIK SINI


Sekian, terima kasih daun keladi, lain kali datang lagi. sebelom tu, KLIK SINI untuk menderma ! terima kasih again !

2 comments:

Nad Omar Saja said...

HAHA . apa bnda la td. hehe . nice2.
"ade aku kesah" .
HAHA :D

ieyka_Nz said...

hehe :)