17.11.11

Candid time contest

Assalamualaikum :')


*Seperti biasa , KLIK banner untuk join contest neyy*


Tertariknya jiwa dan raga untuk join contest neyy adalah kerana minat dengan kamera lomo yang sangat comel lagi kiut sebagai hadiah utama *tu pun kalau menang* . syarat syarat korang boleyy baca kat Sini . So, tampa membuang masa dan waktu yang cukup emas neyy, aku berikan santapan gambar yang nak dipertaruhkan...

tadaaaa...


Gambar neyy diambil curi curi ketika si puteri tengah bermain buaian menunggu si putera raja datang mendengar nyanyian lagu buai laju laju *dengan sumbang* aku sendiri pun tak sedar gambar neyy diambil.


Kali neyy aku nak tag Dia dan Kamu




Sekian, terima kasih daun keladi, lain kali datang lagi.

2 comments:

Pisyek said...

lawa header.. hehehe... (komen xde kaitan) xD

Contest Candid Time Muna

♥ AMOYELLA said...

ecececc....tag utk kite laaa...suka suka suka . hehe