14.11.11

Kenangan masa lalu (PART 3)

Assalamualaikum :')




blog masih merajuk. background still tanak kembali kepada asal. Sumpah ! sedih sangat nengok. aku pun naek merajokk sehari tak jengok belogg dengan membawa diri ke hujung kampung nun jaoh terpencil di sarawak. hmmm. sangat sangat sedih. dah lah merajok, tambah lagi air takdak kat kampung neyy. menccci betol !!


continue from PART 3...

bebalek ke tajuk utama..dah baca apa yang tertulis. agak melawakkan jugak..haha..bermula dengan besahabat biasa sahaja betukar menjadi pasangan kekasih. chewah !! bila dikenang kembali, amat melucukan. bila dibaca kembali, membuat senyum terukir...


buku atas tu menjadi pengganti untuk bertanya khabar sejak aku tingkatan empat, dia tingkatan lima. korang hado ? buku matematik lagi tu.. Lawak ! Haha...

macam macam je gelagat & kerenah zaman kecik kecik remaja dulu kan...

dan..

sampai sekarang, dia tak melupakan aku..:)
5 years oredi...



To be continue....

5 comments:

♥ AMOYELLA said...

ececeeeee dek karukk.... hehe

ieyka_Nz said...

salah orang kamu amoi...orang lain itu...

messy_d said...

haha! ini pun saya tau.

fifymeow said...

he. ktk sma igan ka? knl lan x

ieyka_Nz said...

yup..lan ne kah ? banyak glak org nama lan..hehe..