24.11.11

Ingat aku kecik korang boleh....

Assalamualaikum :')


Jangan ingat orang yang tak berkuasa, orang muda, orang miskin,...semuanya boleh korang pijak pijak macam tu je ? Korang silap ! Jangan ingat orang yang hodoh korang boleh dicaci hina macam tu je ? Korang silap ! Jangan lupa setiap langkah kejahatan yang dibuat akan dibalas oleh Yang Maha Esa. Ingat tu !

Sebelom mengundur diri...

Nak RM100 cash ? KLIK SINI


Sekian, terima kasih daun keladi, lain kali datang lagi. sebelom tu, KLIK SINI untuk menderma ! terima kasih again !

2 comments:

c'axoera said...

hahahahah pengsan kalau kena hempap mcm tu hehehe

ieyka_Nz said...

kalau kena hempap kompem makin comel :)