20.11.11

Tak sabar

Assalamualaikum :')



Hati sudah tidak tahan untuk berkongsi cerita , berkongsi kenangan, berkongsi gambar. 

dua tiga empat hari neyy sangat sangat busy ! memang tak sempat nak upload gambar gambar kazen kawen. tak sabar nak upload, nak share ngan korang *kalau ada yang sudi singgah sini la* rasa cemburu pun ada. mana taknya , tengok orang terharu haru baca akad nikah live ! memang buatkan jantung berdebar debar je. kalau sekali lafas takpe jugak.kalau dua tiga sepuluh kali lafas ? naye la jawabnya. apa apa pun, semoga berbahagia kepada yang masok ke alam perkahwinan. 

"selamat pengantin baru"


Nak RM100 cash ? KLIK SINI

Sekian, terima kasih daun keladi, lain kali datang lagi. sebelom tu, KLIK SINI untuk menderma ! terima kasih again !

2 comments:

YNA said...

sgt best tgk live akad nikah :)

tgk kwn nangis, tetiba nangis jugak dam mula la verangan, ahaha

ieyka_Nz said...

Ha'ah..best je tengok orang akad nikah...:)