12.11.11

Kenangan masa lalu (PART 2)

Assalamualaikum :')


Lokasi penyembunyian sejak zaman berzaman. dari zaman kanak kanak hingga ke zaman remaja. korang rasa apa neyy ??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
....



surat ??


surat cinta ke ??


erkk..sapa pulak neyy ??


cinta monyet zaman sekolah ker ??

Bukan bukan !! korang salah anggap. bukan surat cinta. bukan cinta monyet zaman sekolah. bukan. jangan salah tafsir. semuanya bukan bukan belaka.

yang sebenarnya....

continue dari PART 1 punya entry ,,

..selain daripada beberapa kertas yang penuh dengan kata kata yang penuh bermakna untuk aku, aku ternampak, terjumpa, terserempak dengan satu kotak yang aku jumpa dalam laci meja tempat aku stadi. 
dan..

tergerak hati untuk membuka dan membaca dengan senyuman penuh lebarr. lantas terkenang zaman muda mudi menjadi remaja sekolah. nak tahu kebenaran ?

adik angkat...ya, tepat sekali. itulah adik angkat aku zaman sekolah menengah dulu dulu. adik angkat aku ni nama samaran Kimiey. budak neyy sama umur ngan adik kandung aku. Kimiey neyy budak yang sangat alim, baik, bijak dalam pelajaran, memang seorang pelajar yang terbaik.

sekarang, dia tengah melanjutkan pelajaran di matrikulasi. Alhamdulillah. tapi aku jarang dah berkontek kontek dengan adik kimiey neyy. aku just doakan supaya dia berjaya di dunia dan di akhirat. Aminn.



mesti korang gelak gelak tengok kan. Haha. ni zaman kuno dulu dulu. hempon belom pemes lagi. dan belom dimiliki lagi time tu. Surat je sebagai pengganti. bila dikenang kenang memang lucu jugak zaman sekolah dulu dulu. Eleh, korang apa kurangnya kan. mesti pernah jugak tulis tulis surat camgineyy. tak yah tipuuuu !


will be continue....

1 comment:

messy_d said...

haha! saya ingt waktu ini.