11.11.11

Kenangan masa lalu (PART 1)

Assalamualaikum :')


Duduk terbaring..mengenang kisah lalu sejenak. memandang nun jauh ke masa silam yang banyak kisah suka dan duka. pahit dan manis. segalanya terkenang kembali. tangan menggapai satu fail kaler merah jambu , satu plastik bungkusan biru. tergerak hati untuk melihat isi di dalam.

tiba tiba..


terjumpa....


pemberian sahabat zaman setengah tahun di tingkatan enam rendah di sekolah menengah oya. hanya setengah tahun. kemudian mambawa diri ke uitm. ingat. ya. masih ingat siapa yang memberi. Josephin Nan. waktu tu memang rasa dah nak tinggalkan sekolah tu. dapat jugak peninggalan sehelai kertas yang penuh dengan kata kata yang bermakna " if you study to remember you will forget  but if you study to understand you will REMEMBER "


lukisan ? lukisan neyy aku suruh seseorang lukiskan untuk aku. macam takde rupa aku je kan. haha. jangan marah keyy yang melukis. gurauan semata mata. tapi aku tetap akan simpan sampai bila bila.


kata kata yang penuh makna dengan keislaman pemberian dari roomate aku time semester pertama di uitm. simpan sampai bila bila.



will be continue....

No comments: