9.11.11

Kebenaran

Assalamualaikum :')


Malaysiakini kantoi lagi menipu dan putarbelitkan kenyataan Mufti Perlis.





Malaysiakini berbohong lagi apabila mufti Perlis Dr Juanda menafikan merasa terkejut dengan ibadah haji seperti yang disiarkan di Malaysiakini. Dr Juanda cuma dihubungi oleh Malaysiakini untuk mendapat penjelasan mengenai Haji yang paling awal boleh dibuat sahaja tanpa mengaitkan dengan Perdana menteri dan isteri serta rombongannya.

Apa yang dilaporkan oleh Malaysiakini amat bertentangan dengan kenyataan yang diberikan oleh Dr. Juanda. Mufti Perlis juga berharap agar Malaysiakini memperbetulkan kenyataannya yang telah diputarbelikan supaya mengelakkan persepsi buruk.

P/S: Ini lah portal haprak dan kuat menipu Malaysiakini ... selagi tak dapat cari salah Najib dan Rosmah , mereka sanggup gali walaupun menipu kenyataan Mufti Perlis dalam bab haji ini. Ikut logik la , Menteri JPM seperti DS Jamil Khir ada di sana dan sudah tentunya beliau banyak menasihati PM tentang urusan haji ini .

Malaysiakini ini arif sangat ka bab agama hingga pertikai habis pemergian Najib menunaikan haji ??



kesian kazen aku *Dr Juanda* dibuat macam neyy kan..hmmm...manusia..manusia...sampai bila nak ikut petunjuk syaitan *memfitnah/mengkhianati* ?






p/s : KLIK SINISINISINISINI untuk menderma, terima kasih :')
Sekian.....

No comments: