21.11.11

Kenangan masa lalu (FINAL)

Assalamualaikum :')


Hairan ? tiba tiba tunjuk kad ucapan selamat hari raya kann. actually, kali neyy nak tunjuk kad kad segala kad yang kawan kawan bagi time zaman sekolah sekolah dulu dulu.


Bawah bawah banyak lagi selit selit...kamera tak cukup nak tunjuk semua..










Sangat sangat kretip kan kawan kawan aku neyy.


Yang neyy pulak , Sumpah ! aku baru baca surat neyy. dan aku tak tahu pun kewujudan surat neyy. surat neyy kakak aku bagi lima enam tahun yang lepas. pergghhh ! giler ! dalam surat tu kakak aku pesan suruh stadi rajin rajin. time tu nak espiem. terharu betol aku baru baca. haha !


Surat dari kawan. walaupun dia pindah sekolah, tetap jugak berhubung. zaman dulu dulu takdak hempon !


Dan..semuanya ada dalam neyy...

Sebelom mengundur diri...

Nak RM100 cash ? KLIK SINI





Sekian, terima kasih daun keladi, lain kali datang lagi. sebelom tu, KLIK SINI untuk menderma ! terima kasih again !


No comments: