8.11.11

Sumpah ! Aku rindu....

Assalamualaikum :')



Sumpah ! aku rindu......




bukan rindu dengan sesorang. bukan. tu bukan aku ! tu mungkin orang lain yang tengah angau becinta. aku rindu yang laenn. yang laennn. aku rinduuu betol2. Sumpah aku rindu sesangat ! baru 2 hari aku rindu sangat2...memang tak boleyy nak jaoh dari kehidupan aku....please lahh....




aku rindu sampai tak terkata....Sumpah ! aku rindu nakkk.....


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

...menaip entry baru dalam blog....

yaahhhh...betol .itu yang ingin aku ungkapkannn...Sumpah aku rindu nak berblogging. bukan sebab suka2 tinggalkan blog dalam masa 2 hari. bagai rasa 2 tahun je, tapi sebab bodben bikin masalah... hidup tak tentu arah dibuat. ni dah kesss adicted dengan blog dah neyy " ada aku kesah ? "

kalau ubat ketagih facebook untuk facebooker ada,....


kenapa tidak untuk ketagih blogging macam saya ?

Haha..okeyy, mengarut sungguh. memang terasa seksa jiwa dan raga bila bodben bikin masalah 2 hari neyy hingga mengakibatkan aku nak update blog sampai 20 entry satu hari pun tergendala sebab idea tengah mencurah curah nak update lelaju. sebab tension sangat dengan bodben, idea pun hilang ke hujung lautan pasifik nun jaoh di selat melaka. *okeyy, nampak sangat tak tahu peta dunia*

2 hari yang lepas memang cukup meyakitkan jiwa dengan kesabaran. nasib baek aku sabar lagi. kalau tak aku dah hantarkan bodben neyy pegi jaoh2 ke switzerland. memang menguji kesabaran betol. hari neyy bodben baru nak bersatu hati balek dengan aku. Syukur alhamdulillah.

Hmm....

memang membuat kecemburuan aku melanda tahap 101% mendadak lepas lihat blogger2 laen sedaaap hati je update blog hari2. dah rutin harian aku dengan blog nak buat macam mana kan ?? kan ?? kan ?? kan ??


p/s : penat dah membebel...lega rasa hati..sebab tu lah blog ni teman aku waktu susah, senang dan BORING :')


Sekian, terima kasih sebab sudi membaca :')

No comments: