19.10.11

Kajian Entry yang orang suka baca

Assalamualaikum :')


motif gambar : entry korang yang mana satu paling banyak orang baca ?

Korang pernah terfikir tak nak tahu , perasaan ingin tahu entry korang yang mana satu paling suka orang baca. paling suka orang tengok. paling suka orang terjah. mesti korang nak tahu kan kan kan . entah wai tetibe je aku nak tahu jugak orang suka baca entry tentang ape . tajuk ape . sekarang baru aku tahu . korang semua suka tentang kawen ehhh . kan ? kan ? kan ? jangan nak tipulaaaa. dah ternyata dah. huhu~~

Yang membuatkan aku buat entry neyy, sebab setiap kali aku tengok statistics neyy kan, tiap2 ari tiap2 jam *bunyi macam online 24 jam je* mesti entry tentang kawen aku neyy ade org tengok. korang nak baca jugak ?

Entry yang neyy la aku dok canang2kan tuh . " Alam perkahwinan saat bahagia :)) "

kalau korang tak caye, korang tengok evidence aku neyy. hehe ..

*dalam masa sehari jer*

*dalam masa seminggu jer*

*dalam masa sebulan*

*sepanjang hayat aku berblog*


Kan dah terbukti dah. Entry " Alam perkahwinan saat bahagia :)) " neyy jugak yang ranking teratas dan divote korang. suke ek entry tawen2 neyy. gatal. huehue :')

p/s : ape yang beshnyerr entry tu ek ? tertanya-tanya pulak aku sejak dua menjak neyy..




Referring2 neyy takde motif ape2. Hanya gambar semata-mata o_O . Saje nak tempekkan untuk santapan korang. Link blog sape yang ade dlm neyy ek ? ngaku cepat ! :')


Teringin jugak nak tau, sape yang dok jengok2 belog aku neyy. dari mana? diorang guna ape? macam canggeh2 jerr. sudi jugak korang dari jaoh2 neyy jengok belog aku yerr. telima tacih lah yerr neng :') Kalau yang dari korea tu agak2 sape eh ? diorang faham tak ape yang aku tulis neyy ? Haha.. maybe Song Hye Kyo kot. Okeyy berangan yang tak munasabah.

p/s : orang view belog aku guna opera ? opera tu ape ? haha..opera cina ke ? okeyy, abaikan...


Sekian, terima kasih sebab sudi singgah :')

2 comments:

Ekmi Rabat said...

sekarang tgh musim kahwin kot.

ieyka_Nz said...

haah...betul jugak..lupak plak musim org kawen...hehe...