21.10.11

Malu ! Siyes aku malu sesangat....

Assalamualaikum..

*motif pic : nak tunjuk rasa malu*

Ya Allah, malunya aku pagi2 membuta macam neyy. Adik aku la ni. Aku cakap itu, dia nak ini..kan malu dah aku. Malu sesangat. Rasa nak tutup semua muka dengan baju *macam dalam gambar* dan tanak keluar rumah je. *memang tak keluar rumah pun*

Adoi...malunya. Pernah tak korang rasa malu yang teramat sangat macam aku neyy. Tolong bagi tips kat aku macam mana nak hilangkan rasa malu dalam diri neyy akibat perbuatan diri sendiri. Nyesal tak sudah dah neyy. Nak cakap kisah disebalik pun aku menggeletar dah tangan. *malu sambil menggeletar tangan macam orang parkinson* Malu sangat sangat sangat sangat sangat. Tak dapat nak diungkapkan dengan kata2. Adoi2 !

Please help me !

Rasa nak sembunyi dalam selimut 24 jam je neyy.



Kalau tak pun nak lari jaoh2 tempat takde orang duduk mengenang nasib. Mana aku nak letak muka aku neyy. Malunyaaaaa.....

Dahlah aku tinggal sorang kat rumah 2 hari neyy. Takde teman. Hmmmm...sedih :'(

No comments: