31.10.11

Hargai dia sebelum kehilangan

Assalamualaikum :')

petang petang camneyy takda idea nak tulis entry. tapi sehari tak publish post bagai setahun je tak hupdate. kalau tak online boring plak. buka pesbuk. terserempak dengan satu picture neyy......


"hargai dia sebelum kehilangan"

sebab ? korang akan menyesal di kemudian hari. trust me. ini fakta yang betol2 akan berlaku. tapi tapi , aku neyy jenis yang memang tak menghargai orang. bila dah kehilangan baru terasa. it's me :'(

dan..

aku jenis yang tak suka dipaksa dalam cinta. kalau aku cakap aku bosan, bosanlah jawabnya. kalau aku tak suka, tak sukalah jawabnya. perasaan aku memang sentiasa berubah-rubah. ikut mood. sebab tu aku tak pernah nak menghargai orang dalam hal percintaan sahaja okeyy kalau hal lain aku hargai sesangat.

Sekian, terima kasih sebab sudi membaca :')

No comments: